دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تحقق جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام خلیلی با بیان اینکه ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تحقق جهاد تبیین است، گفت: کمیته های ستاد دهه فجر استان مرکزی تشکیل شده است و همه باید به این مهم تووجه ویژه داشته باشند.

حجت‌الاسلام هادی خلیلی، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به اهمیت تبیین دستاوردهای نظام در این ایام اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تشریح و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی محور برنامه‌های دهه مبارک فجر این استان است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تحقق جهاد تبیین است، افزود: کمیته های ستاد دهه فجر استان مرکزی تشکیل شده است و همه باید به این مهم تووجه ویژه داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر امسال ۳۰ برنامه شاخص در نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی اجرا می شود، اظهار کرد: این برنامه ها با حضور اقشار مختلف و با هدف تبیین دستاوردهای نظام برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول برگزاری ۱۰ جشن پیروزی انقلاب اسلامی در۱۰ روستا را از دیگر برنامه های دهه فجر دانست و ادامه داد: همچنین برنامه های دهه فجر امسال همچون سنوات گذشته با مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی اجرا خواهند شد.

 

حجت الاسلام خلیلی در ادامه با بیان اینکه برنامه های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» اجرایی می شود، گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر استان مرکزی از روز ۱۲ بهمن با گلباران بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین و گلباران حجره طلبگی ایشان در اراک آغاز می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه هر روز از دهه مبارک فجر با یک عنوان نامگذاری شده است، بیان کرد: ۱۲ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ امام خمینی (ره)، ولایت و رهبری، ۱۳ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ شهیدان و ایثارگران، ۱۴ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ حوزه و دانشگاه، جهاد علمی، ۱۵ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ ادیان الهی، سیره نبوی و علوی، ۱۶ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ کارگران، اصناف، صنعتگران، تولید دانش بنیان و ۱۷ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ زنان و خانواده، تربیت نسل انقلابی نامگذاری شده است.

 

حجت‌الاسلام خلیلی افزود: ۱۸ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ هنرمندان، ورزشکاران، تبیین حقایق، ۱۹ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ نیروهای مسلح، اقتدار و امنیت، ۲۰ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ نسل جدید، امید و شادابی، ۲۱ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ نماز، انتظار، عدالت گستری و ۲۲ بهمن با عنوان انقلاب اسلامی؛ جشن حضور، ایران یکپارچه نامگذاری شده است.

کد خبر 1248806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha