مبلِّغین باید از رشد فکری و علمی قوی برخوردار باشند

حجت الاسلام باقری گفت: مبلِّغین باید از رشد فکری و علمی قوی برخوردار باشند تا بتوانند نیازهای جامعه امروز را از زوایای مختلف شناحته و افق‌های اندیشه را گسترش دهند.

حجت الاسلام حبیب باقری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به رسالت مبلغان، گفت: یکی از عرصه‌های بسیار مهم و راهبردی اجرای رسالت تبلیغی، حضور مبلغات در سطح مدارس استان است.

 

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه، افزود: در مسیر تبلیغ و ترویج از هر گونه افراط و تفریط باید پرهیز شود و اجازه داده نشود این افکار و رفتارهای اضافی هدف اصلی را تحت الشعاع قرار دهد.

 

وی خاطر نشان کرد: در عرصه ای تبلیغ نوین تجربه ای در دنیای غرب وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهیم. انجام رسالت تبلیغی در ارتقا فرهنگ دینی و کاهش آسیب های اجتماعی و بصیرت افزایی بین نسل نو موثر است.

 

حجت الاسلام باقری، تصریح کرد: مبلِّغین باید از رشد فکری و علمی قوی برخوردار باشند تا بتوانند نیازهای جامعه امروز را از زوایای مختلف شناحته و افق‌های اندیشه را گسترش دهند و هیئت اندیشه ورز به دنبال کیفی سازی دانشی و مهارتی مبلغات و معلمان امین در مدارس آموزش و پرورش است، از این رو معاونت تبلیغ حوزه استان، خواهران حوزوی دارای مدرک سطح ۲ و دارای سوابق و مهارت‌های دانش آموزی به مدارس دخترانه اعزام کرده است.

 

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه، اظهارکرد: خروجی عملکرد مبلغات و معلمان امین در حال رصد است و در صورتی که نیاز به تذکری در جهت فعالیت بهتر وجود داشته باشد، این کار انجام می‌شود.

 

وی گفت:طلبه خواهر در مدارس و در قالب طرح امین مشغول به فعالیت فرهنگی و تبلیغی هستند و امیدواریم با همکاری‌های بیشتر بتوانیم از ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی طلاب خواهر در مدارس بیش از پیش بهره مند شویم.

 

کد خبر 1249262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha