آل خلیفه، تظاهرکنندگان علیه هتک حرمت قرآن کریم را بازداشت کرد

نیروهای آل خلیفه، شماری از تظاهرات کنندگان هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را بازداشت کرده و از تحصن مقابل دارالقرآن منامه جلوگیری کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا العربی، برخی گزارش های خبری حاکی از آن است که رژیم آل خلیفه تعدادی از تظاهرکنندگان را که برای محکوم کردن هتک حرمت قرآن کریم در سوئد به بیرون رفته بودند، بازداشت کرد و  از تحصن برخی دیگر در مقابل دار القرآن منامه جلوگیری کرد.

 

رسانه های بحرین گزارش دادند: نیروهای امنیتی وابسته به وزارت کشور از برگزاری تظاهرات شهروندان بحرینی در اعتراض به آتش زدن قرآن کریم مقابل سفارت سوئد جلوگیری کردند.

 

این رسانه ها افزودند: «عکس‌ها و کلیپ‌های منتشر شده توسط فعالان بحرینی نشان از حضور ده‌ ها گشت‌  امنیتی در منطقه برای جلوگیری از رسیدن شهروندان به محل تحصن دارد.

 

منابع آگاه گزارش دادند: ده ها شهروند در مسیر حرکت به سمت تحصن دستگیر شدند و سازمان ‌دهندگان تحصن را مجبور به تغییر مکان برگزاری این مراسم کردند».

 

ده ها نفر از بحرینی ها در اعتراض به اجازه مقامات سوئدی برای سوزاندن قرآن کریم در منطقه راس الرمان تحصن کردند و در این تحصن، شعارهایی در محکومیت این اقدام سر دادند.

کد خبر 1249560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha