برگزاری مسابقات فرهنگی همزمان با ایام دهه فجر توسط کانون مصباح ملایر

امیری گفت: همزمان با ایام دهه فجر میلاد با سعادت حضرت علی(ع) مسابقات مختلف فرهنگی توسط کانون مصباح ملایر برگزار می‌شود.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در ایام ماه مبارک رجب  برنامه های مختلف در فضای مجازی های در حوزه های مختلف دینی ، فرهنگی و مذهبی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح روستای پری ملایر  در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر افزود: این برنامه ها شامل ، ختم قرآن و ختم ۱۱۰نادعلی ، زیارت امین الله ۴۰بار، دعای نور ۴۰بار و ختم 110 هزار صلوات هدیه به حضرت علی(ع) است.

 

وی  به برگزاری جشن های ویژه این ایام و تقارن آن به دهه فجر اشاره کرد و افزود:  مسابقات مختلف فرهنگی در این ایام با مضامین مختلف برگزار خواهد شد.

 

 وی مسابقه. کلیپ شهدا،  وصیت نامه شهدا، کتابخوانی، برگزاری سرود و همکاری با بخشداری در برگزاری یادواره را از جمله برنامه های این ایام توسط کانون مصباح روستای پیروز ملایر برشمرد.

 

 امیری همچنین به برگزاری مسابقه تنیس روی میز اشاره کرد و گفت:  این مسابقه ورزشی نیز بین اعضای کانون برگزار می شود.

 

وی با ی، اجرای جشن و مراسم سخنرانی و فعالیت در فضای مجازی جهت معرفی شهدا و بیان دستاوردهای انقلاب توسط کانون انجام  می شود گفت: این کانون یکس از کانون های فعال است که در مه مناسبت ها برنامه دارد.

 

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387  مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو  دارد.

کد خبر 1249728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha