رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند/ ۷ هزار ویژه‌برنامه دهه فجر در استان گلستان اجرا می شود

مهاجر با اشاره به اهمیت بیان خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: رسانه ها وظیفه سنگینی را بر عهده دارند و در امر جهاد تبیین در خط مقدم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان گلستان، سیدعلی مهاجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ما با یک جنگ ترکیبی و همه جانبه مواجه هستیم و دشمنان بر روی اعتقادات و باورهای مردم ما متمرکز شدند. در این شرایط وظیفه داریم با تکیه بر جهاد تبیین و اطلاع رسانی درست به جامعه سبب ایجاد امید و افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه شویم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: باید از فرصت ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای امیدافزایی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی استفاده شود.

 

مهاجر با اشاره به برگزاری بیش از ۷ هزار برنامه  فرهنگی و اجتماعی در استان طی ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: برگزاری مراسم‌ گلبانگ انقلاب با حضور ۵ هزار دانش آموز، اجتماع یاوران‌انقلاب، کاروان سلامت  و توزیع دارو، کرسی های تبیینی و اهدای جهیزیه  به نوعروسان و ... از برنامه های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر است.

 


وی افزود: یادواره شهدای ورزشکار و شهدای روحانی و یادواره های متعدد در شهرها و روستاها، برگزاری جشنواره های فیلم و موسیقی فجر به میزبانی استان گلستان، گردهمایی ائمه جمعه اهل سنت و ... نیز در استان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1249798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha