مسابقه بزرگ کتابخوانی «ریحانه» همزمان با آغاز دهه فجر به کار خود پایان می دهد

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری فاطمی آستان مقدس حضرت معصومه(س) به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مسابقه کتابخوانی «ریحانه» را با محوریت کتاب «بهار، نام دیگر باران» برگزار کرده است و فردا آخرین مهلت شرکت در این مسابقه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری فاطمی آستان مقدس حضرت معصومه(س) به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی، جهاد تبیین و بالا بردن دانسته های دینی اقشار جامعه به خصوص بانوان و دختران اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی «ریحانه» کرد.

 

این مسابقه با محوریت کتاب «بهار، نام دیگر باران» نوشته محسن قربانیان که حاوی نکات زیبایی از ارزش دختران در دیدگاه دین مبین اسلام است از ۱۷ دی‌ماه آغاز شده و تا فردا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد.

 

جوایز مسابقه کتابخوانی «ریحانه» ۱۴ بسته متبرک فاطمی و نگین متبرک حرم حضرت معصومه سلام الله علیها خواهد بود که به برگزیدگان به قید قرعه اهدا خواهد شد.

 

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به نشانی https://eitaa.com/fatemi_book در پیام رسان ایتا و برای ورود به صفحه ثبت نام و سوالات مسابقه به نشانی b2n.ir/b90205 مراجعه کنند.

کد خبر 1249807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha