رسانه‌ها می‌توانند امید را به جامعه تزریق کنند

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه احساس مسئولیت مورد توجه مدیران باشد تا اعتماد و امید به جامعه بازگردد، گفت: رسانه‌ها برای امید آفرینی فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی -نماینده ولی فقیه در مازندران- امروز(12بهمن) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ضمن گرامیداشت ولادت‌های خجسته و سراسر نور امام جواد(ع)، حضرت علی اصغر(ع)، امام علی(ع) و دهه فجر با بیان اینکه هر روز از این دهه یک یوم الله است، اظهار کرد: روز 22بهمن روز مهمی در تاریخ ایران اسلامی به شمار می رود که مردم و کسبه و بازاریان باید به صورت خودجوش این مناسبت را گرامی بدارند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه برنامه های دهه فجر باید مردمی برگزار شود، افزود: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22بهمن نیز مشت محکمی بردهان یاوه گویان خواهد بود که امید است شاهد این اراده مردمی همانند چهل و سه سال گذشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه احساس مسئولیت مورد توجه مدیران باشد تا اعتماد و امید به جامعه بازگردد، گفت: رسانه‌ها نیز برای امید آفرینی فعالیت کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خواستار تکرار و بازبخش سرودهای انقلابی از صدا و سیمای مرکز مازندران شد و افزود: فضاسازی و تبلیغات محیطی با محوریت دهه فجر مورد توجه مردم و مسئولین باشد.

 

وی به فضاسازی رسانه‌ای با محوریت کشف حجاب در آمل اشاره کرد و گفت: این هویت و ماهیت مردم آمل نیست، مردمان این خطه حماسه ششم بهمن آمل را در کارنامه دارند که در راهپیمایی 22بهمن اعلام انزجار از این اقدامات موهن را رقم خواهند زد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه تمامی برنامه های دهه فجر باید با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شود، افزود: دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات مردم دغدغه مند باشند.

 

وی با بیان اینکه برنامه ها در مدارس باید با محوریت طرح محله مسجدمحور اجرایی شود، ادامه داد: اعطای مجوز چاپ به انتشار کتاب زندگی‌نامه یک جاسوس انگلیسی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زیبنده نیست.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دشمن اسلام به قرائت حضرت امام خمینی(ره) را نمی‌پسندد و به بهانه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، گفت: باید در 22بهمن شاهد اجتماع های دشمن شکن باشیم.

کد خبر 1250055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha