سلام به آینده؛ عنوان برنامه های مرکز آفرینش های هنری سپاه ثارالله استان کرمان در دهه فجر است

مدیر مرکز آفرینش های هنری سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص برنامه های یوم الله دهه فجر با عنوان «سلام به آینده» گفت: برنامه های ابتکاری بزرگداشت دهه مبارکه فجر با سه رویکرد اصلی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدرضا ابراهیمی چهارشنبه (۱۲ بهمن) در خصوص برنامه های یوم الله دهه فجر با عنوان «سلام به آینده» توضیح داد: مدیران فرهنگی نواحی مقاومت بسیج و حوزه های محلات و دانش آموزی، برنامه های ابتکاری بزرگداشت دهه مبارک فجر را با سه رویکرد اصلی اجرا می کنند.

 

 

مدیر مرکز آفرینش های هنری سپاه ثارالله استان کرمان جهاد تبیین، امید آفرینی و نشاط اجتماعی، جهاد خدمت رسانی و به صورت جشن گونه و جمعیت محور که باعث ایجاد شور و نشاط و حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شود را جزو رویکردهای این مجموعه در برنامه های دهه فجر نام برد.

 

وی ادامه داد: این برنامه ها با استفاده از بسته های ویژه دهه فجر با شعار «چی بودیم و چی شدیم» به همه شهرستان های استان ارسال شده است.

 

ابراهیمی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در برنامه های بسیج و برگزاری برنامه های تبیینی دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد استان بیان کرد: رویدادهای محلی « ایران مقتدر» هم با محوریت جهاد تبیین، روایت پیشرفت و دستاوردهای 44 ساله انقلاب اسلامی، برگزاری گردهمایی شهید سروری راد (تجلیل از منتخبین رویدادهای ملی و سراسری سال 1401) برگزاری دوره های متمرکز تربیت راوی جهاد پیشرفت در دانشگاه امام حسین(علیه السلام)، برگزاری دوره های استانی ایران قوی با محوریت آموزش ارکان شبکه روشنگری (مدرسین استانی و مبلغین شهرستانی شبکه روشنگری) تهیه و تولید محتوای ویژه دهه مبارک فجر(سرود، نماهنگ،تجسمی، فیلم و کلیپ و...) و ارائه و توزیع در قالب 220 بسته لوح فشرده به حوزه های خواهر و برادر و دانش آموزی استان از جمله برنامه های مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج استان است.

 

وی در پایان گفت: مسابقه از کتاب های «تر گل» و «یک ون شب» و نیز مسابقه ارسال فیلم و کلیپ هایی از حال و هوای دهه فجر در محله، روستا و شهر خود به کانال روبیکا به آدرس @ mafarinesh نیز در دهه فجر برگزار می شود.

کد خبر 1250137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha