ایران راه توسعه و پیشرفت را با قدرت ادامه می دهد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران راه توسعه و پیشرفت را با قدرت ادامه می دهد، گفت: در این مسیر پیشرفت، مقام معظم رهبری و مردم بیشترین تاثیرگذاری را داشته اند.

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به دستاوردهای کشور در حوزه دفاعی گفت: زمانی است که به دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی و نظامی به نحوی نگاه می کنیم که تحت هیچ فشار و تحریمی نبوده است اما زمانی است که این دستاوردها در شرایطی به دست آمده اند که تحت بدترین فشارها و تحریم ها بوده ایم. از اردیبهشت 59 که کارتر به عنوان رییس جمهوری وقت آمریکا فرمان حمله به ایران را داد که ما را تحریم کردند یعنی قبل از شروع جنگ تحمیلی این تحریم ها آغاز شده است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از آن موقع ما در تحریم و محاصره اقتصادی هستیم و با وجود همه این فشارها و تحریم ها توانستیم اقداماتی را انجام دهیم که باعث شگفتی آمریکا، اروپا و صهیونیست ها شده است.

 

وی ادامه داد: جوانان ما استعدادهای خوبی داشته، دارند و خواهند داشت که در این مملکت کاری کرده اند که باعث تعجب دشمنان شده است. آنها کاری کرده اند که ابرقدرت ها هم تعجب کرده اند که چگونه با وجود اینکه ما را را تحت چنین فشارهای قرار داده اند اما  راه توسعه و پیشرفت را با قدرت ادامه داده ایم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مسیر پیشرفت مقام معظم رهبری و مردم بیشترین تاثیر را داشته اند. ما قبل از انقلاب 13 سد داشتیم که اکثرا خارجی ها ساخته بودند و اکنون بالای 200 سد را خودمان ساخته ایم. سد کرخه یازدهمین سد دنیاست که توسط بسیج و سپاه ساخته شده است. دشمنان ما از این عصبانی هستند که هر توطئه ای که می کنند را ما خنثی می کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان عاقل بودند، با ایران کنار می آمدند و نه اینکه در مقابل ایران توطئه کنند. پیشرفت ما آنچنان است که باعث اقتدار و قدرت شده است و انشاءالله مشکلات اقتصادی و فرهنگی نیز به مرور حل می شود.

کد خبر 1250194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha