ملتی که تربیت شده مکتب حسینی است، زیر بار ذلت نمی رود

به گفته حجت الاسلام موسوی، ملت ما هرگز زیر بار ذلت نمی رود چرا که تربیت شده مکتب حسینی است و استقامت ایران اسلامی در گرو ثابت قدم ماندن و قوی شدن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سید یعقوب موسوی -امام جمعه موقت زنجان- در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار کرد: گرانفروشی زیبنده جامعه ای که خود را پیرو مکتب جعفری می داند، نیست. 

 


حجت‌‌الاسلام موسوی با تبریک دهه مبارک فجر ادامه داد: جوانان بسیاری جان خود را در راستای اعتلای نظام اسلامی تقدیم انقلاب کرده اند. 

 


وی اضافه کرد: عده ای خودشان را مسلمان معرفی می کنند اما در عمل گرانفروشی می کنند بدون انکه به آموزه های دیینی توجه داشته باشند.

 


امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران هیچگاه زیر بار ذلت و خواری نمی رود، افزود: عزت، عظمت، شجاعت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون جانفشانی های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس هستیم. 

 


به گفته امام جمعه موقت زنجان، ملت ما هرگز زیر بار ذلت نمی رود چرا که تربیت شده مکتب حسینی است و استقامت ایران اسلامی در گرو ثابت قدم ماندن و قوی شدن است. 

 


حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان در اراده های ملت ایران بی اثر است، گفت: همین تحریم ها موجب شده بیش از گذشته به خود متکی باشیم.

کد خبر 1250511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha