مسجد محوری در برنامه های فرهنگی متجلی بشود

جانثاری با اشاره به جایگاه هیات های مذهبی و مساجد در هر محله، گفت: مسجد محوری در برنامه های فرهنگی متجلی بشود و نقش مردم فعال شود.

«محمدرضا جانثاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با حضور مدیران کل استانی و فرمانداران و اعضای ستادهای شهرستانی اظهارداشت: مساجد مهمترین پایگاه های مردمی کشور و نظام انقلاب اسلامی با فراگیری گروه های فکری است.

معاون سیاسی‏، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: مسجد محوری در برنامه های فرهنگی متجلی بشود  و نقش مردم فعال شود و نباید فاصله ای بین مسئولان و آحاد جامعه باشد.

 

وی ادامه داد: مردمی سازی فعالیت ها به معنای عقب نشینی نهادهای اداری نبوده بلکه در کنار مردم می بایست نهادهای اداری فعالیت ها را تسهیل کنند.

جانثاری با اشاره به برنامه های دهه فجر، گفت: از ظرفیت های مساجد و هیات های مذهبی نباید غفلت شود و لازم است این نهادها فعالیت بیشتری داشته باشند.

 

وی سهم اصناف در جشن های انقلاب را مهم خواند و اذعان داشت: نصب یک پوستر و یک پرچم از هر مغازه این امکان را فراهم می سازد تا اینکه فضای شهر و روستاها حال و هوای دیگری پیدا کند.

 

لزوم تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر

 

معاون سیاسی‏، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان بر لزوم تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر تاکید کرد و گفت: این ستادها را هر خیابان، محله و روستا تشکیل شود.

وی ادامه داد: دانش آموزان در مدارس ستاد دهه فجر تشکیل دهند و این ایام جشن های انقلاب اسلامی را برگزار کنند و دستاوردهای نظام برای آنان تبیین شود.

کد خبر 1250612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha