توسعه جشنواره های فرهنگی شهید سلیمانی در کشور و ایجاد دبیرخانه دائمی در کرمان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدا به مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ثاراللهیان شهید ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ همزمان با سالروز میلاد امیر مؤمنان علی علیه السلام و روز پدر؛ صبح شنبه(۱۵بهمن) در بدو ورود به کرمان به زیارت مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ثاراللهیان شهید رفت.

 

 

 

 

مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یار وفادارش سردار شهید حاج حسین پورجعفری نیز امروز به پاس میلاد فرخنده مولا علی علیه السلام و بزرگداشت مقام پدر و روز مرد گل آرایی شده است.

 

 

 

محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه زیارت شهدای کرمان گفت: نه فقط ما که همه مردم منطقه و دنیا مرهون رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم که جلوی یک تروریسم وحشتناک را گرفت و امیدواریم خداوند روح ایشان را با مولا علی علیه السلام محشور کند.

 

 

 

وی از توسعه جشنواره های فرهنگی شهید سلیمانی در کشور و ایجاد دبیرخانه دائمی بزرگداشت شهید سلیمانی در کرمان خبر داد.

 

 

 


وی با اشاره به افتتاح تالار فرهنگ و هنر استان کرمان گفت: این تالار یکی از زیباترین موسسات فرهنگی کشور و مایه افتخار هنرمندان است که به لحاظ معماری و کارهایی که در آن صورت گرفته جزو بهترین های تاریخ فرهنگ و هنر کشور است و جزو دو سه کار اولی است که{در این دولت} به بهره برداری می رسد.

 

 


وی درباره جشنواره موسیقی نواحی هم بیان کرد: این جشنواره سال آینده در چند ناحیه از جمله کرمان برگزار می شود.

 

 

 

دیدار با خانواده شهیدان خیامی و حضور در بیت الزهرا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از قبل در برنامه سفر وزیر دیده شده است.

 


 

هدف اصلی سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان؛ حضور در مراسم افتتاح تالار بزرگ فرهنگ و هنر است که پس از ۱۳ سال، در پانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ و در دولت سیزدهم افتتاح می شود.

کد خبر 1250627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha