مدرسه ۱۵ کلاس درسی در روستای سیاهکلان در دهه فجر به بهره برداری رسید

عبداللهی در جریان بهره برداری از مدرسه ۱۵ کلاس درسی در روستای سیاهکلان در ایام الله دهه فجر گفت: ساخت مدارس متناسب با نیازهای محله های ۶۶ گانه در قالب قرارگاه اجتماعی البرز جانمایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مجتبی عبداللهی در جریان افتتاح طرح های دهه فجر که یکشنبه 17 بهمن در شهرستان کرج انجام شد گفت: محرومیت زدایی و توجه به مطالبات مردمی از مهمترین محورهای اجرایی در دست اقدام است.

 

استاندار البرز افزود: مدرسه 15 کلاس درسی در روستای سیاهکلان که با همت خیران ساخته شده است امروز به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.

 

قرارگاه اجتماعی البرز جانمایی ساخت مدرسه در محله های ۶۶ گانه را دستور کار خود قرار داد

 

به گفته وی، ساخت 200 مدرسه جدید در البرز با توجه به نیاز این استان از محورهای اجرایی است که طی سفر نخست ریاست جمهوری نسبت به آن تأکید شد و انتظار می رود تا پایان دولت این مهم محقق شود.

 

وی با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده برای ساخت مدرسه در روستای سیاهکلان 20 میلیارد تومان است بیان کرد: خیران نیکوکاری سهم ویژه ای در ساخت و تجهیز مدارس دارند آنچنان که انتظار می رود با حمایت آنان تا 200 مدرسه دیگر را به انجام برسانیم چرا که استان البرز برای دستیابی به متوسط کشور نیازمند 5 هزار و 500 کلاس درسی است.

 

وی با بیان اینکه جانمایی ساخت مدارس متناسب با نیازهای محله های 66 گانه در سطح استان در قالب قرارگاه اجتماعی دیده شده است اظهار کرد: متولیان امر در جریان ارتقاء میزان سرانه های آموزشی در استان البرز اهتمام ویژه ای دارند.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: البرز از نظر آموزشی محروم ترین استان کشور است و این در حالی است که جمعیت دانش آموزی این استان به 530 هزار نفر می رسد.

کد خبر 1250782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha