اعزام ۴۵ زائر اولی تحت پوشش کمیته امداد به اردوی زیارتی مشهد مقدس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: به مناسبت گرامی داشت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) تعداد ۴۵ نفر از ایتام زائر اولی به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

مجید الهی راد -مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی - در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با اشاره به اینکه هر ساله و همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) این نهاد برنامه های مختلفی را برای ایتام تحت حمایت برگزار می کند، اظهارکرد: صبح روز گذشته تعداد 45 نفر از ایتام زائر اولی این نهاد با همکاری آستان قدس رضوی و کمیته امداد به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

 

وی عنوان کرد: این دانش آموزان پسر در مقطع متوسطه دوم تحصیل می کنند و تا کنون توفیق سفر به مشهد مقدس و زیارت امام رضا(ع) را نداشته اند.

 

الهی راد خاطرنشان کرد: این اردو در قالب پویش خانه پدری آغاز شده و دانش آموزان به مدت چهار روز در مشهد مقدس مهمان آستان قدس رضوی بوده و در برنامه های مختلف زیارتی، فرهنگی و تربیتی شرکت خواهند داشت.

 

خراسان شمالی حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

کد خبر 1250993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha