برگزاری اجتماع  بزرگ «دختران زینبی» در همدان

ستاری از برگزاری اجتماع «دختران زینبی» همزمان با شهادت حضرت زینب (س) در همدان خبر داد و گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از دختران دانش آموز صبح امروز (۱۷ بهمن) در این مراسم شرکت کردند.

«فاطمه ستاری‌نوید» با اشاره به فعالیت کمیته زنان و خانواده استانداری همدان در دهه فجر امسال به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان همدان  گفت: در این ایام ۱۰۰ عنوان برنامه در استان از سوی این کمیته برگزار می‌شود.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان افزود:  آشناسازی هرچه بیشتر  زنان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه زنان و معرفی الگوی زن مسلمان ایرانی ، معرفی و تجلیل از زنان تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و سازندگی استان و بهره‌مندی از استطاعت‌های هنری زنان استان در جهت نشاط آفرینی و امیدافزایی مناسبت‌ها  از برنامه های اجرای است.

 

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در 370 مدرسه همدان، برگزاری مسابقات مختلف ، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و برپایی میز خدمت با رویکرد فرهنگی ، اجتمای و اعتقادی از دیگر برنامه های اجرای است.

 

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری همدان تصریح کرد: برگزاری نشست‌های گفتمان‌ساز، معرفی الگو‌های برتر، تبیین دستاورد‌های انقلاب در حوزه زنان و خانواده و پیشرانی زنان در انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

 

ستاری‌نوید به برگزاری طرح «حال خوب مادری» با حضور مادران و برگزاری جشن‌هایی فاخر برای آن‌ها در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت پرشور قشر عظیم زنان استان در امر برنامه‌ریزی و برگزاری هر چه باشکوه طرح مناسبت‌های ملی،.

 

 

 

 

کد خبر 1251082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha