مسابقه تولید محتوا ویژه فعالان مجازی برگزار می شود

همزمان با ایام الله دهه فجر مسابقه تولید محتوا ویژه فعالان مجازی درمسجد صاحب الامر (عج) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ با توجه به توسعه‌ی روز‌افزون فن‌آوری ارتباطات و ایجاد خدمات جذاب بر این بستر و تولید محتوای انبوه در شبکه و نیز توسعه‌ی شبکه‌های اجتماعی نیازمند برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تهدیدات این فضا و تبدیل تهدیدات به فرصت ها است.

 

با توجه به اینکه دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند، اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این شرایط برای خنثی‌سازی دسیسه دشمنان ضروری است.

 

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی موجب تقویت امید در جامعه و تقویت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود وجهاد تبیین جهاد فکری، فرهنگی و تبلیغاتی در دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب است.

 

ارکان مسجد صاحب الامر (عج)به دلیل اهمیت تولید محتوای فاخر در فضای مجازی، همزمان با دهه فجر اقدام به برگزاری مسابقه تولید محتوا ویژه فعالان مجازی کرده است.

 

این مسابقه درموضوعات دستاوردهای(علمی،پزشکی،هسته ای، ورزشی و...)انقلاب، تشریح سمنان قبل از انقلاب وسمنان بعد انقلاب،معرفی نخبه ها وداشمندان بعد از انقلاب در سمنان،مصاحبه با افرادی که درزمان انقلاب حضور داشتند مانند مادربزرگ ها وپدربزرگ ها برگزار می شود.

 

مسابقه تولید محتوا ویژه فعالان مجازی مسجد صاحب الامر (عج) با همکاری پایگاه حضرت خدیجه (س) برگزار می شود وعلاقمندان تا ۲۰ بهمن ماه سالجاری فرصت دارند آثار خود را دربخش های موشن گرافی،عکس نوشته،کلیپ، متن یا عکس مرتبط ارسال کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1251348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha