دبیرخانه بلوچ در جازموریان راه اندازی می شود

بهرام مسلمی مهنی گفت: بزودی دبیرخانه بلوچ در منطقه جازموریان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۹ بهمن ماه) بهرام مسلمی مهنی در آیین راه اندازی نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جازموریان، گفت: بزودی دبیرخانه بلوچ در این منطقه راه اندازی می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به این که در انجام فعالیت های فرهنگی و هنری، جهاد تبیین سر لوحه کار ما است، خاطرنشان کرد: همه ما در قبال اعتلای فرهنگ پاسخگو هستیم.

 

وی با بیان این مطلب که حاکمیت برنامه های فرهنگی به فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده، ادامه داد: تقویت زیرساخت ها، شناسایی هنرمندان مستعد و ساماندهی انجمن ها، و آموزش همگانی در حوزه های فرهنگی، هنری، قرآنی اولویت اصلی این نمایندگی است.



مسلمی مهنی جهاد تبیین را از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: هنر یکی از ابزار مهم برای جهاد تبیین است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب تصریح کرد: توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری جازموریان نیازمند همکاری و هم افزایی همه نهادها و جریانات سیاسی است.

 

وی با تاکید بر این که زیرساخت های فرهنگی جازموریان باید تقویت شود، ابراز کرد: موسسات فرهنگی راه اندازی می شوند.



مسلمی مهنی از برپایی میز خدمت در شهر زهکلوت خبر داد و عنوان کرد: تحول در حوزه فرهنگ و هنر منطقه نیازمند حمایت امام جمعه و هم افزایی نهادهای انقلابی است.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تاکید کرد: بخشی از فعالیت های قرآنی، فرهنگی و هنری ما باید در مدارس انجام شود.

 

وی بیان کرد: به منظور توسعه فعالیت های فرهنگی  برای هر یک از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان یک پیوست فرهنگی تعریف شده است.

 

 امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی به نقطه ای از عزت و اقتدار رسیده ایم

 

علی پرورش در این مراسم، گفت: هر آنچه که امروز داریم از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا است.

 

فرماندار رودبار جنوب تصریح کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی به نقطه ای از عزت و اقتدار رسیده ایم که دشمن هرگز تصور آن را هم نمی کردم.

 

وی ابراز کرد: با وجود گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی اما دشمنان همچنان به دنبال راهی برای نابودی این انقلاب و نظام اسلامی هستند.

 

پرورش تاکید کرد: توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری منطقه نیازمند راه اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که به لطف خداوند متعال امروز این مهم محقق شد.

 

فرماندار رودبار جنوب عنوان کرد: امروز با جنگ رسانه ای مواجه هستیم و دشمن در این جنگ، هر دقیقه بر علیه جمهوری اسلامی تولید محتوا می کند.

کد خبر 1251652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha