حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یاس دشمنان می شود

حجت الاسلام مطیعی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یاس دشمنان می شود گفت: مردم ایران اسلامی فردا (۲۲ بهمن)برای حفظ اتحاد ملی به میدان خواهند آمد تا بار دیگر بگویند که پاسدار خون شهدا هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی – نماینده ولی فقیه دراستان سمنان- در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان در مسجد امام (ره) با اشاره به ترفندها و اقدام‌های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی ایران برای بدبین کردن مردم  به خصوص در بین جوانان گفت: اما هر بار مردم ما با حضور میلیونی خود در صحنه، آنها را منزوی و ناامید ساخته‌اند و امسال هم همین اتفاق خواهد افتاد.

 

امام جمعه سمنان از ایستادگی مردم ایران  پای انقلاب درمقابل مشکلات خبردادو افزود: این موضوع را بارها و بارها در مبارزات انقلابی، دفاع مقدس، تقدیم شهدا، تحریم‌ها و … نشان دادند.

 

وی با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن هر ساله باشکوه تمام برگزار شده و میلیون‌ها نفر از مردم ایران اسلامی با شرکت در آن، پیام حمایت خود از نظام اسلامی را به جهان صادر کرده‌اند.

 

حجت الاسلام مطیعی حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن  را گواه پشتیبانی مردم از نظام وانقلاب دانست وافزود: مردم ایران اسلامی فردا برای حفظ اتحاد ملی به میدان خواهند آمد تا بار دیگر بگویند که پاسدار خون شهدا هستند.

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان خاطرنشان کرد: حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب انجام خواهد شد و مردم بار دیگر با حضور خود در صحنه نشان می‌دهند که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند.

 

وی تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران باید بدانند که اهدافشان در این کشور هرگز محقق نمی‌شود و نمی‌توانند با انواع ترفندها و اقدامات خبیثانه به خواسته‌هایشان در ایران اسلامی برسند.

 

حجت الاسلام مطیعی در ادامه به عفو کریمانه رهبر معظم انقلاب درخصوص بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های اخیر در کشوراشاره داشت وافزود:  عفو حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بزنگاهی بود که نگذاشت دشمنان از ماجرای اغتشاشات سو استفاده کنند.

 

امام جمعه سمنان تصریح کرد: کسانی که مورد عفو قرار گرفتند بدانند که تحت تأثیر دشمن بوده و در مسیر مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی از این پس حرکت کنند.

 

وی رونمایی از پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴ را ، گوشه‌ای از دارایی‌های عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار اقتدار موشکی و همچنین ماهواره‌های طلوع و ناهید عنوان کردوافزود: این اقتدار ایران اسلامی محاسبات دشمنان را بر هم زده و خواب را از چشم شأن گرفته است.

 

حجت الاسلام مطیعی همچنین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حاج حسن شاطری در بیست و چهارم بهمن بیان کرد: شهید شاطری از افتخارات استان سمنان است که اقدام‌هایش باعث آبرو و سربلندی نظام اسلامی شد و مزد زحمات خود را شهادت دریافت کرد.

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان در  ادامه ضمن اشاره به جهاد تبیین و بیان مسائل برای نسل جوان ایران اسلامی، اظهارکرد: نمایشگاه موزه عبرت در فرهنگسرای کومش سمنان یک اقدام خوب بود که در راستای بیان وقایع انقلاب از سوی مسئولان برگزار و باید از دست‌اندرکاران آن تقدیر کرد.

کد خبر 1251981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha