همه آمدند/ مهر تایید همدانی ها برانقلاب اسلامی

مردم همدان این بار هم با صفوف به هم پیوسته، هم‌صدا و هم‌نوا با یکدیگر وحدت ملی را فریاد زدند و باردیگر اقتدار و سربلندی نظام و انقلاب را تضمین کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، 22 بهمن اتفاقی مهم برای ملت سرافراز ایران اسلامی است که امسال چهل و چهار سال از آن می گذرد و ایرانیان به این نظام مقدس و سرافراز افتخار می کنند.

دشمنان کشورمان که برای کم رنگ نشان دادن این جشن و جلوگیری از حضور مردم در راهپیمایی و جشن انقلاب همواره سعی کرده اند تا با ایجاد جنگ رسانه ای هدف خود را محقق سازند.

راهپیمایی امسال از ساعت 9:30 صبح از میدان امامزاده عبدالله همدان آغاز شد و مردم دارالمومنین همگام با دیگر آحاد امت قهرمان ایران با وجود سرما با شرکت یکپارچه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اعلام کردند.

دانش‌آموزان و دانشجویان، کوچک و بزرگ، پیر و جوان امروز صحنه‌های زیبایی از حضور با شور و نشاط را در حمایت از انقلاب و رهبری را خلق کردند.

همین حضور حماسی مردم در جشن انقلاب و گرمای مراسم های این روزها مایه ابهت و افتخار ملت ایران شده و هر ساله در این جشن ها تاییدی به نظام می دهند.

مردم همدان با همراه داشتن عکس‌ها و بنرهای سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و عکس شهدای امنیت با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است، راه نجات کشور راه ولایت است ارادت خود را بار دیگر به این انقلاب نشان دادند.

زینب قادری یکی از طلاب حوزه علمیه خواهران همدان در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: وقتی این چنین همراهی از سوی مردم وجود دارد و در صحنه های مختلف حاضر می شوند، لازم است مسئولان برای رفع نیازهای کشور تلاش و همت کنند.

وی افزود: اینک که در شرایط سخت تحریم‌ها و تهاجم فرهنگی و فشارهای اقتصادی از سوی بیگانگان و بدخواهان این نظام و انقلاب هستیم و در چهل و چهارمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، همدل و هم‌صدا، با گام‌های استوار و نستوه در صفوفی یک رنگ و یک صدا، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های والای امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب و شهدا تجدید میثاقی دوباره خواهیم داشت.

امیر محمد نوریان منش یکی از دانش آموزان مدرسه شهدای فرهنگی گفت: امروز ما دانش آموزان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن جمع شدیم تا بگوییم راه انقلاب اسلامی ادامه دارد و این انقلاب را هم نسلی های من ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل را با افتخار سرمی دهم و پیرو راه ولی فقیه می مانم و مشت محکمی بردهان دشمنان ایران اسلامی خواهیم زد.

به گزارش شبستان از همدان، همت و اراده ای بزرگ نیاز است تا بتوانیم مشکلات داخلی را رفع و در برابر دشمنان نیز مقاومت کنیم و نگذاریم آن ها کوچکترین مشکل را به یک آسیب بزرگ در رسانه ها تبدیل کنند.

این حضور و دلدادگی مردم با نظام سرمایه ای بزرگ است که با گذشت 44 سال از گذشت انقلاب هنوز پایدار مانده و همه انقلاب ها با شکست روبرو شده اند ولی انقلاب اسلامی به دلیل انسجام مردمی و جایگاه رهبری با وجود مشکلات و توطئه های دشمنان پایدار مانده است.

 

کد خبر 1252096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha