اعضای کانون های مساجد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور دارند

اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با یکپارچگی کامل در راهپیمایی ۲۲بهمن امروز حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، امروز اعضای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد با در دست داشتن پلاکارت هایی که نام کانون و شعارهای انقلابی بر روزی آنها خودنمایی می کنند، با جان و دل در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شده اند. اکثر کانون های ارومیه با هماهنگی هایی که از طرف ستاد ایجاد شده بود در یک مکان مشخص مستقر شده و به صورت واحد و یکپارچه یک حرکت زیبای گروهی. را برگزار کردند.

حضور فعال و یکپارچه امروز اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راهپیمایی امروز سخن از اتحادیه میزد که باید در بطن مساجد شکل بگیرد، همان اتحادی که ۸سال در دوران دفاع مقدس توانست برام سختی ها پیروز شود.

حضور اعضای جوان کانون‌های مساجد خود نیز افتخار دیگری بود در این برهه حساس زمانی که تمام رسانه های دشمن در حال کمرنگ کردن جوانان از صحنه های احتماعی و سیاسی هستند و این حضور نشان داد که جوانان همچنان در مسیر اعتلای آرمانهای انقلاب ثابت قدم هستند.

طنین صدای اتحاد بچه های کانونی یادآور روزهای اعزام بسیجیان به خط مقدم در روزهای جنگ تحمیلی بود و باید بیاد داشته باشیم که امروز هم جنگ تمام نشده است ولی جنگ امروز ما با تفکر و علم است.

کد خبر 1252120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha