راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان داد که انقلاب همچنان در دلهای جوانان ریشه دارد

محسن رضایی گفت: وقتی شاهد حضور جوانان در راهپیمایی هستیم این به معنای پذیرش انقلاب از طرف این قشر است که باید بدان افتخار کنیم.

محسن رضایی در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: جوانان سرمایه های عظیم انسانی در تمام جوامع محسوب می شوند و ایران نیز با داشتن سرمایه هایی همچون جوانان مسجدی برای آینده میتواند به زیبایی برنامه ریزی کند.

مسوول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی افزود: جوانان نقطه عطف انقلاب دیروز با انقلاب امروز هستند و حضور جوانان در صحنه های اجتماعی و سیاسی نشان میدهد که بذر انقلاب به درستی در روح‌و‌جان ایرانیان کاشته شده است.

وی با بیان اینکه باید با تمام توان از سرمایه های جوان جامعه حفاظت کنیم، تصریح کرد: این جوانان هستند که انقلاب اسلامی را به آرمانهای شهدا و رهبر انقلاب نزدیک می کنند و لذا برماست که برای تربیت نیروهای مخلص و‌ولایی همواره پادر رکاب باشیم.

این مسوول ادامه داد: خوشبختانه با حضور بسیار پر رنگ کانون های مساجد در راهپیمایی ۲۲ بهمن روبه رو هستیم که این اتفاق ما را در مسیری که در پیش گرفته این ثابت قدم میکند.

رضایی گفت: امیدواریم در روزهای آینده با کمک همین جوانان مسجدی کارهای بسیار شاخص و پرباری را به فعلیت برسانیم.

مسئول ستاد هماهنگی کانون های مساجد آذربایجان غربی در خاتمه خاطرنشان کرد: وظیفه مسوولان امروز نظام است که جوانان را با انقلاب و دستاوردهای نظام آشنا کنند و قبل از اینه دشمن خوراک ذهنی و فکری جوانان را فراهم کند خودشان آستین های همت را برای غنی سازی و بصیرت افزایی جوانان جامعه بالا بزنند.

کد خبر 1252123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha