جشن بزرگ انقلاب در سراسر استان مرکزی در حال برگزاری است

حجت الاسلام خلیلی ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: جشن بزرگ انقلاب امروز همزمان با ۲۲ بهمن در سراسر استان مرکزی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام هادی خلیلی، در حاشیه برپایی جشن بزرگ انقلاب در میدان شهدای اراک، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: از ساعات اولیه امروز شنبه 22 بهمن شاهد حضور اقشار مختلف مردم در میدان شهدای اراک برای حضور در جشن بزرگ انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن بودیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: مردم ولایتمدار اراک از زن و مردم و پیرو و جوان با در دست داشتن پرچم جمهور اسلامی ایران، عکس امام و شهدا و رهبر انقلاب وارد میدان شهدا می شند تا بار دیگر در جشن پیروزی انقلاب شرکت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در 22 بهمن امسال، مردم آگاه و صبور به شکل خانوادگی، بویژه همراه با فرزندان دهه هشتادی و دهه نودی خود به خیابان‌ها  آمدند، بیان کرد: این عزیزان با حضور خود سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی داشته و اعلام کردند این راهپیمایی و روز بزرگ و حرکت با شکوه مظهر اتحاد و اعتماد ملی است.

 

این مقام مسئول با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در جشن بزرگ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب بیان کرد: مردم با حضور خود این پیام را به صراحت به دشمن دادند که تلاش آن‌ها برای از بین بردن اتحاد ملی خنثی شده است و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود، ادامه داد: مردم مومن و متدین شهر اراک امروز با حضور خود بار دیگر مهر تایید بر این انقلاب زدند.

 

گفتنی است؛ راهپیمایان اراکی بعد از برگزاری جشن انقلاب اسلامی در میدان شهدای این شهر؛ راس ساعت ۱۰ مسیر میدان شهدا و پل خیبر، خیابان‌های محسنی و خیابان شهید ادبجو را به سمت مصلای بیت المقدس راهپیمایی کرده و یا سردادن شعارهای الله اکبر خامنه ای راهبر، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل مهر تایید دیگری بر این انقلاب زدند.

 

لازم به ذکر است راهپیمایان در پایان با تجمع در مصلای بیت المقدس شهر اراک از بیانات «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری بهره مند می شوند.

کد خبر 1252125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha