اتحاد و پیروی از ولی فقیه رمز موفقیت کشور در برابر بیگانگان/ ایران در اوج افتخارقرار دارد

حجت‌الاسلام آقاجانپور با تأکید بر هوشیاری ملت در برابر دسیسه دشمنان در تفرقه‌افکنی گفت: ایمان، اتحاد و پیروی از ولی فقیه رمز موفقیت کشور در برابر بیگانگان است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپورامروز ۲۲ بهمن پایان راهپیمایی در جمع مردم سمنان ایمان، اتحاد و پیروی از ولی فقیه را رمز موفقیت کشور در برابر بیگانگان  عنوان کردوگفت: ملت امروز، ملت سال ۱۳۵۷ ایران است و تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه خداوندبزرگ در روز ۲۲بهمن لطف ورحمت ویژه خود را نسبت به ایران اعطا کردند گفت: در این روز به یاد ماندنی ملت با یاری خداوند توانست حاکمیت اسلامی و جمهوری اسلامی را در ایران مستقر کند.

 

وی با تاکید بر لزوم اتحاد و همدلی در بین مردم و مسئولان ادامه داد: امروز هر صدایی که ندای تفرقه و جدایی از آن بیرون بیاید بدون شک صدا و حلقوم دشمنان است.

 

حجت‌الاسلام آقاجانپوربا بیان اینکه  ملت امروز ایران ملتی هوشیار است اضافه کرد: مردم ما از هر قشر و صنفی که باشند از نظام و انقلاب حفاظت می‌کنند و دشمن نمی‌تواند به دسیسه‌های شوم خود برسد.

 

وی ضمن هشدار به دشمنان جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مردم ما همان مردم سال ۵۷ و مردم دوران هشت ساله دفاع مقدس هستند که در برابر تجاوزهای دشمنان ایستادند.

 

حجت‌الاسلام آقاجانپور تأکید داشت: جوانان تاریخ ایران اسلامی را بخوانند تا بدانند انگلیسی‌ها با به حکومت گماردن رضاخان پهلوی به دنبال دین‌ستیزی، روحانیت‌ستیزی، حجاب‌ستیزی و عفاف‌ستیزی بودند.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به برکت انقلاب و آرمان بلند «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی»امروز در اوج اقتدار است اظهارداشت: ارتش، نیروهای مسلح، و اقتصاد ایران در زمان پهلوی وابسته به بیگانگان بود و اکنون به برکت انقلاب اسلامی، ایران کشوری مقتدر و عزتمند است.

 

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما امروز برای اولین بار هواپیمای جنگنده ساخته اند اضافه کرد: جمهوری اسلامی به برکت انقلاب برای اولین بار شناور و زیردریایی های پیشرفته و قایق‌های پرنده تولید کردند و ما موشک‌هایی تولید کرده‌ایم که می‌تواند قلب اسرائیل را بکوبد.

 

حجت‌الاسلام آقاجانپور با هشدار به استکبار و رژیم صهیونیستی،تصریح کرد: به سران رژیم اشغالگر قدس و آمریکا هشدار می‌دهیم اگر غلط اضافه ای بکنند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  با اشاره به تقدیم بیش از ۳۰۰هزار شهید در کشور و ۳۰۰۰شهید در استان سمنان افزود: حضور حماسی امروز مردم استان سمنان در راهپیمایی ۲۲بهمن نشان‌دهنده حمایت مردم از نظام و انقلاب است.

کد خبر 1252186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha