کمک اهالی مسجد جامع اصفهانک به زلزله‌دگان شهرستان خوی

حجت‌الاسلام والمسلمین بدری با اشاره به اهالی مسجد جامع اصفهانک به زلزله‌دگان شهرستان خوی، گفت: کمک به نیازمندان در مناسبت‌های دهه سوم ماه رجب نیز صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید مجتبی بدری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اهالی مسجد جامع احباب الحسین (ع) اصفهانک تاکنون بیش از دو میلیون به صورت نقدی برای کمک به زلزله زدگان در شهرستان خبوی جمع آوری کردند، اظهار کرد: به همت پایگاه بسیج و هیئت امنا و صندوق قرض الحسنه و کانون فرهنگی هنری بنت الفاطمه (س) روند جمع آوری این کمک های مردمی ادامه دارد.

 

امام جماعت مسجد جامع احباب الحسین (ع) اصفهانک (واقع در تهران، بزرگراه شهید محلاتی، بعد از تقاطع بزرگراه امام علی (ع)) افزود: مراسم شهادت حضرت موسی بن جعفر (ع) در روز چهارشنبه 26 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام سید رضا علم الهدی، تولیت حوزه علمیه امام القائم (عج) در این مسجد برگزار می شود.

 

وی افزود: جشن عید مبعث حضرت رسول (ص) نیز در روز جمعه 28 بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن آل ابراهیم و در روز شنبه 29 بهمن ماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی برگزار می شود.

 

بدری ادامه داد: اهالی مسجد جامع احباب الحسین (ع) اصفهانک بخشی از هزینه تهیه بسته ارزاق و توزیع میان نیازمندان را به دست زلزله زدگان در شهرستان خوی می رسانند و ضمنا سی بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع می کنند.

 

وی گفت: با همکاری اعضای پایگاه بسیح و کانون فرهنگی هنری کمک های اهالی مسجد جامع احباب الحسین (ع) اصفهانک و مردم محله اصفهانک در جریان برگزاری برنامه های دهه سوم ماه رجب نیز جمع آوری می شود. البته العام کرده ایم به دلیل وضعیت جوی و انبوه کمک های غیر نقدی مردم، حتی الامکان کمک های مردمی به صورت نقدی باشد تا در تسریع ساخت منزل برای نیازمندان موثر باشد.

کد خبر 1252379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha