حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده قدرت روزافزون نظام و انقلاب است

عضو کیمسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده قدرت روزافزون نظام و انقلاب است، گفت: انقلاب به پشتوانه قدرت مردم به حرکت رو به رشد خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام محمد صفری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: یکی از مولفه های قدرت انقلاب حضور گسترده مردم در انتخابات ها و راهپیمایی ها است. در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور گسترده مردم بیانگر قدرت روزافزون انقلاب و نظام بود.

 

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: این حضور نشان داد که انقلاب اسلامی به پشتوانه و قدرت مردم حرکت رو به رشد خود را ادامه می دهد و دشمنان انقلاب و نظام نمی توانند به اهدافشان برای ضربه زدن به نظام برسند.

 

وی تصریح کرد: هر کشوری قدرت مردمی داشته باشد امنیت آن کشور تامین است. انقلاب اسلامی ایران در طول سالیان گذشته همه تحریم ها و فشارهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را به پشتوانه همین مردم تحمل کرد و راه رشد و تعالی را ادامه داد.

 

وی خاطرنشان کرد: قدرت رهبری و مردمی در کنار هم در طول سالیان گذشته ما را از بسیاری از گردنه های سخت عبور داده است. در حال حاضر و شرایط فعلی نیز این دو قدرت در کنار هم می توانند مشکلات فعلی کشور را حل کنند و قطعا با این دو قدرت می توانیم به آرمان های انقلاب و نظام دست پیدا کنیم.

کد خبر 1252380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha