دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی در مسجد حضرت خاتم الانبیاء (ص) شهرکرد بیان شد

به مناسبت چهل و چهارمين فجر انقلاب اسلامي نشست تبيينی مبانی و مواضع اصولی، بیان دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مسجد حضرت خاتم الانبياء (ص) شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت چهل و چهارمين فجر انقلاب اسلامی نشست تبيينی مبانی و مواضع اصولی، بيان دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی در مسجد حضرت خاتم الانبياء (ص) شهرکرد برگزار شد.

 

در این نشست که با قرائت قرآن کریم و روایتگری مبارزان انقلاب در دوران رژیم پهلوی آغاز شد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان، ائمه جماعات و اعضای کانون فرهنگی هنری معراج حضور داشتند.

 

در ادامه شاعر آیینی استان به شعرخوانی انقلابی پرداخته و گروه نمایش کانون فرهنگی هنری ذوالفقار از مسجد امام هادی (ع) به اجرای نمایش «دوستی ابدی» پرداختند.

 

در پایان شرکت کنندگان در نشست «تبیین مبانی و مواضع اصولی، بیان دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی» در مسجد حضرت خاتم الانبیاء شهرکرد از نمایشگاه و فروشگاه کانون بازدید به عمل آورده و همچنین طومار تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و شهدا در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی را امضا کردند.

 

کد خبر 1252423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha