سه فیلم در سینما گلشن و عمیق اکران می شود

همزمان با آخرین روز اکران فیلم های جشنواره فجر در بجنورد، سه فیلم «جنگل پرتغال»، «شماره ۱۰» و «وابل» در سینما گلشن و عمیق اکران می شود.

مسعود مرواری -سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، اظهارداشت: پس از هفت روز اکران فلیم های جشنواره فجر، امروز دوشنبه و در آخرین روز اکران ها، سه فیلم «جنگل پرتغال»، «شماره 10» و «وابل» در سینما گلشن و عمیق اکران می شود.

 

وی افزود: فیلم «جنگل پرتغال» به کارگردانی آرمان خوانساریان، «شماره 10» به کارگردانی حمید زرگرنژاد و فیلم «وابل» به کارگردانی تورج اصلانی تهیه شده است.

 

مرواری با بیان اینکه هر شب سه سیانس در ساعت های 18، 20 و 22 برای اکران فیلم ها تعیین شده است، افزود: فیلم «شماره 10» ساعت 18 و 22 در سینما عمیق و ساعت 20 در سینما گلشن، فیلم «وابل» ساعت 20 در سینما عمیق و فیلم «جنگل پرتغال» ساعت 18 و 22 در سینما گلشن اکران می شود.

 

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه اکران فیلم ها از عصر روز هفدهم بهمن ماه در بجنورد آغاز شد، افزود: از 24 فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر امسال، تعداد 21 فیلم در مرکز خراسان شمالی اکران شد.

 

کد خبر 1252482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha