مدیر کانون سردار مقاومت منتخب رویداد ملی سرباز وطن شد

فرمانده پایگاه مقاومت سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی و مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت بیرجند موفق به کسب رتبه برتر در رویداد ملی سرباز وطن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، رویداد ملی سرباز وطن با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد حسین سروری راد و تقدیر از برگزار‌کنندگان سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در حوزه پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار شد و در این مراسم از فرمانده پایگاه مقاومت سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی که مدیر کانون سردار مقاومت بیرجند نیز می‌باشد، تقدیر شد.

 

صادق نوروزی - مدیرکانون فرهنگی هنری سردار مقاومت شهرستان بیرجند- در گفتگو با خبرنگار شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: این کانون با همکاری دیگر ارکان مسجد از جمله پایگاه مقاومت بسیج اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ۲۴ عنوان برنامه در مسجد محمد امین (ص) بیرجند برگزار شد، افزود: طرح ختم قرآن کریم هدیه به روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی، ختم ۱۴۰ هزار صلوات، برگزاری همایش نسل سلیمانی با حضور دختران و پسران نوجوان در محل دبیرستان عدالت، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب مقاومت و اجرای ویژه برنامه ستاره‌ای در قلب مردم با حضور راوی کشوری «حاج عظیم ابراهیم پور» از جمله برنامه‌ها بوده است.

 

نوروزی در ادامه به برنامه‌های برگزار شده در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و میز خدمت، نشست جهاد تبیین با موضوع «چرایی انقلاب و تمدن‌سازی جمهوری اسلامی ایران»، اکران فیلم و پخش کلیپ‌های انقلابی و دعوت از سخنرانان برجسته استانی و کشوری از جمله این برنامه‌هاست.

 

وی به تعامل سازنده و موثر بین کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت و پایگاه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مسجد محمد امین (ص) اشاره کرد و یادآور شد: این تعامل بین دیگر ارکان مسجد از جمله امام جماعت و هیات امنا نیز وجود دارد که در اجرای موفق و موثر برنامه‌ها بسیار تاثیرگذار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1253817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha