سپاه مایه ترس و وحشت دشمنان است

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: سپاه پاسداران پشتیبان مستضعفین و آزادی خواهان جهان است، یک دستاورد بزرگ و یک نهضت و میراث بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است، که امروز مایه ترس و وحشت غرب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های این هفته این شهرستان با اشاره به در آیه ۱۲۰سوره آل عمران اظهار داشت: چهار دهه به انقلاب اسلامی حمله ور شدند مخصوصا به ارکان و اساس نظام به ویژه ولایت فقیه، ولی دیدند که جواب عکس میگیرند و نظام اسلامی روز به روز در میان ملت محبوب تر خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبری عظیم شأن در میان نمایندگان خبرگان رهبری افزود: تدبیر رهبری معظم و اشاره تیزبینانه ایشان نسبت به حضور مردم در انقلاب اسلامی بسیار قابل توجه است، ایشان فرمودند«مردم بخاطر انقلاب آمده اند» ولی ما خدمت ایشان عرض میکنیم که آقاجان علی رغم انقلاب اسلامی ما به خاطر شخص شما آمدیم.

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: راهپیمایی ۲۲بهمن شهرستان قرچک نیز یک حماسه بی بدیلی بود که مشتی محکم بر دهان اغتشاش‌گران، آشوب طلبان، ضد انقلابیون، بر اندازان و آمریکا و اسرائیل زدند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به سالروز تاسیس مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: مجلس خبرگان رهبری برای این تاسیس شد که تاریخ زمان حضرت علی (ع)، امام حسن (ع)، امام حسین دوباره تکرار نشود.

وی تصریح کرد: سپاه ظلم ستیز و مظلوم نواز است، پشتیبان مستضعفین و آزادی خواهان جهان است، یک دستاورد بزرگ و یک نهضت و میراث بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است، که امروز مایه ترس و وحشت غرب شده است.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان در خصوص مشکلات این شهرستان اظهار داشت:‌ شهرستان ما آنقدر مشکلات به جا مانده مثل مترو، ایستگاه راه آهن و پروژه های سبحان دارد، همه ما گرفتار یک ترافیکی هستیم در قلعه نو که مردم را دچار آزورده خاطری کرده است، چقدر بی عرضه هستید که یک کمر بندی را نمی توانید حل کنید، اختلاف مدیریتی و سو مدیریت حل شود تا بخشی از مشکلات برطرف شوند.

کد خبر 1254308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha