بازدید ۲۰ هزار نفری کاشانی ها از نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی

فرماندار ویژه شهرستان کاشان از بازدید ۲۰ هزار نفری شهروندان از نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی این شهرستان خبر داد.

محمد شریف زارعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: ۲۰ هزار نفر از شهروندان کاشانی از نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی این شهرستان بازدید کردند.

 

فرماندار ویژه کاشان افزود: بزرگترین رویداد مد و لباس ایرانی اسلامی با استقبال بی نظیر شهروندان حامی پوشاک سنتی و اسلامی مواجه شد.

 

زارعی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از ۷۵ غرفه از ۸ استان کشور شامل خراسان رضوی و شمالی، تهران، قزوین، همدان، یزد و مازندران مرغوب ترین اجناس پوشاک و نساجی را در اختیار مردم گذاشتند.

 

فرماندار کاشان ادامه داد: ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و استفاده از پوشش اسلامی به ویژه چادر برای بانوان نیازمند فراهم شدن مشوق ها و ابزاری است که طرح تعویض چادر کهنه با نو، ارائه حواله خرید مستقیم از کارخانه و فروش همراه با تخفیف برخی از اقدامات این نمایشگاه بود.

 

به گفته فرماندار ویژه کاشان خرید دو هزار و ۵۰۰ قواره چادری در نمایشگاه، فروش ۱۲۰ میلیارد ریال طی۳ سه روز برپایی نمایشگاه و بازدید بیش از ۲۰ هزار نفر از نمایشگاه، اهمیت دایر شدن چنین نمایشگاه هوایی را بیشتر نمایان می‌کند.

 

زارعی تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی های نمایشگاه مد و لباس در کاشان دسترسی آسان بانوان به لباس ایرانی اسلامی بود که غرفه داران شرایط را بر اساس سلایق بازدیدکنندگان و با هدف کمک به اقتصاد خانواده برای مشتری پیش بینی کرده بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: اولین نمایشگاه مد و لباس بانوان در حوزه عفاف و حجاب که با همکاری ادارات و سازمان های شهرستان کاشان برگزارشد تجربه موفقی برای آینده شد چرا که تمامی اهداف نمایشگاه نظیر فروش بدون واسطه و از طرفی عرضه پوشاک حوزه عفاف و حجاب کاملا محقق شد.

 

فرماندار کاشان اظهار کرد:  دایرشدن نمایشگاه های عرضه مستقیم پوشاک در کاشان با هدف کمک به اقتصاد خانواده است و شرکت ها تولیدی بدون واسطه اقلام خود را با سود بسیار پایین به دست مصرف می رسانند.

کد خبر 1254347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha