نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در زنجان برگزار می شود

حسنی از برگزاری نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در زنجان خبر داد و گفت: این طرح در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در بین کودکان و نوجوانان روستایی اجرا می شود.

امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان در خصوص جزئیات برگزاری نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: این طرح در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق کودکان و نوجوانان روستاها به منظور افزایش فعالیت کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

 

وی در ادامه افزود: طبق شیوه نامه، امسال هم طرح هایی از 10 روستا انتخاب خواهد شد و در این شیوه نامه وظایفی برای دبیر خانه استان ها و دبیرخانه ستادی در نظر گرفته شده است.

 

حسنی گفت: طرحهایی مورد ارزیابی و امتیاز دهی قرار خواهد گرفت که 70درصد آنها از فروردین امسال شروع و قابلیت اجرایی داشته و 30 درصد نیز به طرحهایی که برای سال آینده در نظر گرفته می شود اختصاص داده خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: جشنواره ها بهانه است تا بتوانیم علاوه بر فعال نمودن مجموعه گروه های مردمی در این حوزه، فضایی برای حضور بیشتر مردم در حوزه کتاب ایجاد کنیم.

 

کد خبر 1254617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha