همه اعمال باید در راستای فرامین مقام معظم رهبری باشد

سرتیپ حاجیلو گفت: امروز در نیروی زمینی هیچ فعل و عملی انجام نمی‌شود مگر اینکه در راستای فرامین مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سرتیپ حاجیلو ، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش، در سومین جشنواره حضرت علی اصغر که در قرارگاه منطقه ای شمالغرب برگزار گردید، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: مسئله فرزند آوری یک موضوع بسیار مهم در جامعه است که مورد تاکید دین مبین اسلام نیز است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش افزود: ارتشِ جمهوری اسلامی ایران بالاخص نیروی زمینی محوری در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه درحال رشد و نمو چه در حوزه‌های نظامی و چه در حوزه‌های نیروی انسانی و خانواده بوده است.

ارشد نظامی ارتش در شمالغرب تصریح کرد: در سالهای اخیر با درایت و رهبری فرمانده کل قوا و تلاش های شبانه روزی فرماندهان ولایی ارتش بالاخص امیر موسوی و امیر حیدری ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته در همگی شئون مجموعه تحت فرماندهی، خود را به تعالی برساند.

وی گفت: امروز در نیروی زمینی هیچ فعل و عملی انجام نمی‌شود مگر اینکه در راستای فرامین مقام معظم رهبری است.

سرتیپ حاجیلو عنوان کرد: همانطور که فرمانده معظم کل قوا فرمودند ارتش باید ترجمان اشد علی الکفار و رحما بینهم باشد، و ما افتخار میکنیم که لباس چنین نیرویی را برتن داریم که فعالیت‌هایش ترجمان آیات الهی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش در پایان اظهار کرد: در فتنه اخیر به جرئت میتوانم بگویم ارتش جمهوری اسلامی هیچ ریزشی نداشت و این نشان از بصیرت بالای ارتشیان دارد

کد خبر 1254719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha