نیروهای بسیجی برای حفظ اصول دین در کنار مجریان قانون هستند

سرهنگ خبازی با تاکید بر اینکه نیروهای بسیجی برای آرامش جامعه و حفظ اصول دینی و مبانی فرهنگی و کنترل اقتصادی در کنار مجریان قانون هستند، گفت: بیشتر موضوعات در تذکر لسانی قابل حل است که نقش امر به معروف و نهی از منکر نباید مغفول بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سرهنگ علی خبازی امروز (۱۰ اسفند) در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه واجبی است که نباید در جامعه فراموش شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس به همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: شرایط به طوری برنامه ریزی شود که قبح و منزلت ماه صیام به دلیل مسافرت ها شکسته نشود و تدبیری صورت گیرد که امکان تهیه غذا برای مسافران و بیماران به طوری فراهم شود که در دید عمومی نباشد و حرمت روزه داران حفظ شود.

 

سرهنگ خبازی ضمن بیان دستور کار جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: برخی گردشگرنماها که به شهرستان سفر می کنند با برخی هنجارشکنی ها و عدول از قانون موجب جریحه دار شدن احساسات و عواطف دینی و فرهنگی طبس و حومه می شوند که لازم است تور لیدرها توجیه شوند و به طور قطعی در صورت عدم رعایت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

وی به لزوم برگزاری جلسات توجیهی با مدیران مراکز فروش و مجتمع های گردشگری تاکید کرد و گفت: نیروهای بسیجی برای آرامش جامعه و حفظ اصول دینی و مبانی فرهنگی و کنترل اقتصادی در کنار مجریان قانون هستند و بیشتر موضوعات در تذکر لسانی قابل حل است که نقش امر به معروف و نهی از منکر نباید مغفول بماند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس با بیان اینکه همه مسئولان به اجرایی شدن فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر اهتمام داشته باشند، ادامه داد: برای شادی حلال جامعه پای کار بمانند و کار تمیز فرهنگی را در دستور کار بگیرند.

 

وی در پایان گفت: در برخورد با منکر گرانی مسکن و برخورد با دلالان کذایی و حباب ساز باید همچنان توسط دستگاه های متولی به طور جدی پیگیری و اجرایی شود که البته نماینده عالی دولت به کنترل و نظارت محکم بر بازار بویژه فروش میوه هم تاکید جدی شود و لازم است مسئولان مربوطه حتی ذره ای از برخورد قانونی عدول نکنند.

 

 

کد خبر 1255312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha