ثبت نام حج تمتع ۱۴۰۲ آغاز شد

سلیمی با اشاره به آغاز ثبت نام حج تمتع ۱۴۰۲ گفت: اولویت نخست با افرادی است که در کاروان های حج سال ۹۹ نام نویسی کرده بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، بشیر سلیمی- مدیر حج و زیارت استان قزوین- در خصوص ثبت نام حج تمتع بیان کرد: از ساعت 15 چهارشنبه 10 اسفند ماه  ثبت نام در کاروان های حج 1402 آغاز شد و متقاضیان برای ثبت نام می توانند به آدرس Reserve.haj.ir مراجعه کنند.

 

مدیر حج و زیارت استان قزوین ادامه داد: در حج تمتع 1402 اولویت نخست با افرادی است که در کاروان های حج سال 99 نام نویسی کرده و تکمیل وجه را انجام داده بودند و چون در آن سال این سفر لغو شد موفق به تشرف نشدند و تاکنون هم انصراف نداده بودند، بنابراین روز گذشته و امروز این افراد می توانند برای این بحث اقدام کنند.

 

وی عنوان کرد: از روز جمعه 12 اسفند ماه اولویت دوم ما شروع می شود که مختص دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ 29 اسفند ماه 85، اولویت سوم هم قبوض ودیعه گذاری تا تاریخ 31 فروردین 86، اولویت چهارم قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ 31 اردیبهشت 86 و اولویت پنجم هم دارندگان قبض های حج تمتع از تاریخ یک خرداد 86 به بعد خواهد بود.

 

سلیمی خاطر نشان کرد: نکته دیگر اینکه همه زائران باید گذرنامه هایشان تا یکم دی ماه 1402 اعتبار داشته باشد.

کد خبر 1255461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha