گردشگری مذهبی زمینه توسعه اقتصادی را فراهم می کند

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس گفت: گردشگری مذهبی زمینه توسعه اقتصادی را فراهم می کند و این نوع گردشگری باید بیش از پیش در مشهد اردهال رونق یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سید علی یزدی خواه در دیدار با اعضای هیئت امنای حرم مطهر حضرت سلطان علی بن محمدباقر(ع) در مشهد اردهال گفت: گردشگری مذهبی زمینه توسعه اقتصادی را فراهم می کند و این نوع گردشگری باید بیش از پیش در منطقه رونق یابد.

 

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود:  شرکت های دولتی و موسسات بایستی یک درصد از درآمد خود را در حوزه فرهنگی هزینه کنند و شرکت ها از همین محل به آستان علی بن امام باقر(ع) کمک کنند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: حضرت سلطانعلی بن امام محمدباقر(ع) از امامزادگان لازم التعظیم است، لذا امکانات رفاهی برای میزبانی از زائران بایستی در شأن آنان باشد.

 

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: حضرت سلطانعلی(ع) از امامزادگان شاخص کشور است و بایستی بودجه ویژه ای در مجلس برای کمک به این آستان مقدس در نظر گرفته شود.

 

رحمت‌الله فیروزی‌پور ادامه داد: بقاع متبرکه مرکز ثقل و محل آرامش معنوی مردم است لذا بایستی برای آرامش زائران در بقاع متبرکه تمهیدات لازم صورت پذیرد.

کد خبر 1255684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha