محفل قرآنی شعبانیه در بندرآستارا برگزار شد

محفل قرآنی شعبانیه همزمان با یازدهمین روز از ماه شعبان المعظم و با حضور قاریان ممتاز در شهرستان آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، محفل قرآنی شعبانیه عص  امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ) همزمان با یازدهمین روز از ماه شعبان المعظم و با حضور قاریان ممتاز و برجسته در شهرستان آستارا برگزار شد.

 

 

حجت‌الاسلام محمد جواد باقری ارومی -  امام جمعه آستارا - در این مراسم اظهار داشت: از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان تشکر می‌کنم زیرا با برنامه‌ریزی بسیار دقیقی این محافل قرآنی را در ماه شعبان برگزار کرد.

 

باقری ارومی با بیان اینکه ماه شعبان ماه شادی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) است اضافه کرد: چه خوب شد که در ماه شعبان نام اهل بیت (علیهم السلام ) را با نام قرآن عجین کردیم و معتقدم برنامه‌های قرآنی اثر بسیار خوبی در جامعه بر جای خواهد گذاشت.

 

وی تصریح کرد: استفاده از قاریان خوش صدا و بهره‌مندی مردم از این فرصت و نعمت همچنین تلاوت و تکرار آیات الهی روح و جان مردم را صیقل می‌دهد و امیدواریم با برگزاری این محفل قرآنی در شهرستان آستارا بتوانیم با آمادگی بهتری به استقبال ماه مبارک رمضان برویم.

 

 

حسین فردی- قاری ممتاز قرآن کریم- هم در حاشیه ابن مراسم تاثیر برگزاری محافل دهگانه قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در شهرهای مختلف استان گیلان را برشمرد و گفت: افتخار داشتم در یکی از این شب ها تلاوت قرآن داشته باشم و از نظر من برنامه بسیار خوبی تدارک دیده شده است.

 

این قاری ممتاز و برجسته قرآنی اذعان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم باعث می‌شود مردم با قرآن کریم و کلام خدا بیشتر آشنا شوند و امیدوارم در آینده نزدیک تمام شهرهای استان گیلان و سایر استانهای سراسر کشور در ماه‌های آتی نیز برای برگزاری محافل قرآنی‌ و دعوت از قاریان ممتاز اقدام کنند.

 

کد خبر 1255876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha