همخوانی  سرود سلام فرمانده ۲  در جشن بزرگ نیمه شعبان در کرمانشاه

حجت الاسلام احمدی،گفت: سرود سلام فرمانده ۲ در جشن بزرگ نیمه شعبان توسط کودکان و نوجوان کرمانشاهی همخوانی خواهد شد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به برنامه های روز نیمه شعبان گفت:به‌مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) ویژه برنامه‌های متنوعی  در سطح استان برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه،افزود: مراسم احیا شب نیمه شعبان روز سه شنبه ۱۶ اسفند ماه ساعت ۲۳ الی ۲ بامداد در مسجد حاج شهبازخان کرمانشاه واقع در خیابان مدرس با سخنرانی حجت الاسلام محمدی پور و سلمان یاوری و مهدی محمدی به مناجات خوانی اجرا می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این مراسم به همت کانون فرهنگی امام علی (ع)، هیئت ریحانه النبی و مؤسسه رویش جوانان نسل سلمان برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام احمدی ،تصریح کرد:  برگزاری جشن‌های نیمه شعبان ، برپایی ایستگاه صلواتی،آذین بندی معابر و محلات با همکاری سایر نهادها و  کاروان خودرویی جشن نیمه شعبان و جشن بزرگ این روز در ورزشگاه آزادی با برگزاری برنامه‌های متنوع از برنامه های شاخص در استان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه،اظهار کرد : تأسیس هیئت بانوان مهدی، پویش محله‌های انتظار، توزیع محتوای نیمه شعبان و برپایی غرفه نهضت پیشرفت بانوان از سایر اقداماتی است که انجام خواهد گرفت.

 

وی، افزود: ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه و عمق بخشیدن به معرفت دینی جوانان در جشن های نیمه شعبان باید مورد توجه قرار گیرد و این جشن ها باید با معرفت و آگاهی همراه باشد همچنین  هم‌افزایی جامعه برای بزرگداشت دهه مهدویت  ضروری است و باید   سرلوحه اجرای برنامه ها مهدوی طرح های  اصولی و متناسب با معیار ها و موازین دینی و ارزشی باشد .

 

حجت الاسلام احمدی در پایان تاکید کرد:شب نیمه شعبان بعد از شب قدر بزرگ‌ترین شب در تاریخ شیعه معرفی و اعمالی برای آن شب ذکر شده است که باید توسط مبلغان و چهره‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.
 

کد خبر 1256048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha