کانون فرهنگی هنری نوین اندیشه مسجد محله معجز افتتاح شد

کانون فرهنگی هنری نوین اندیشه مسجد محله معجز در شب نیمه شعبان و در آستانه ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری با حضور مسئولان استانی و هیئت امنا مسجد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، کانون فرهنگی هنری نوین اندیشه مسجد محله معجز در شب نیمه شعبان و در آستانه ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری با حضور مسئولان استانی و هیئت امنا مسجد افتتاح شد.

 

در این مراسم، مصطفی آمون با اشاره به فرا رسیدن سی امین سالگرد تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: احیای کارکرد فرهنگی و هنری در بستر مساجد از جمله اقدامات کانون های مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تصریح کرد: اقدامات بزرگی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد انجام گرفته و برنامه ریزی مناسبی برای تداوم این برنامه ها در سال آینده وجود دارد.

 

اجرای جشن نیمه شعبان و اهدای جوایزی به فعالان فرهنگی و اجتماعی مسجد محله به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان(عج) و در آستانه ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از جمله برنامه‌ها در این مسجد بود.

کد خبر 1256622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha