برپایی نمایشگاه کتاب «نسیم موعود» در آران و بیدگل

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برپایی نمایشگاه کتاب مهدویت و محصولات فرهنگی«نسیم موعود» در این شهرستان خبر داد.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت مهدی موعود(عج)، نمایشگاه کتاب مهدویت و محصولات فرهنگی با عنوان «نسیم موعود» در آران و بیدگل گشایش یافته است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه با ۵۰۰ عنوان کتاب، به همت مؤسسه فرهنگی مهدویت شهرستان آران و بیدگل و با همکاری این اداره در سالن نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل برپا شده است.

قربانی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی جوانان و نوجوانان با موضوع امامت و ولایت، ایثار و شهادت و  فرهنگ مهدویت عنوان کرد و ادامه داد: بحث غیبت امام زمان (عج) و پیروی از ولایت فقیه در زمان غیبت مهدی موعود را می توان با انجام کارهای فرهنگی هنری به نوعی برای عموم خصوصأ نوجوانان و جوانان معرفی و شناساند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با ۳۰ درصد تخفیف تا ۲۵ اسفندماه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر ( صبح ها ۹ تا ۱۳) و (بعداز ظهرها از ساعت۱۶تا ۱۹) برای بازدید عموم دایر است.

کد خبر 1256917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha