جزء خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه روستاهای استان مرکزی

حجت الاسلام واحدی گفت: جزء خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه روستاهای استان مرکزی به صورت زنده روی آنتن شبکه های قرآن و آفتاب می رود.

حجت الاسلام عبدالله واحدی، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: قرآن کریم چراغ هدایت و راه سعادت و نجات بشریت است و همه باید با توسل به قرآن در مسیر ارزش های دینی و الهی قرار گیرند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه این اداره فعالیت های گسترده ای را در راستای نشر معارف و فرهنگ قرآنی دارد، افزود: برگزاری مسابقات قرآنی، محافل قرآنی، کلاس های قرآنی و ... از فعالیت های این اداره کل در طول سال است.

 

وی همچنین با بیان اینکه جزء خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه روستاهای استان مرکزی به صورت زنده روی آنتن شبکه های قرآن و آفتاب می رود، ادامه داد: این امر با مشارکت ادارات کل امور روستایی استانداری، اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما، تبلیغات اسلامی و همکاری شورای‌ عالی قرآن کریم، در ماه مبارک رمضان انجام می شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: آیین جزء خوانی قرآن کریم با تلاوت قاریان برجسته استان از بقاع متبرکه واقع در مناطق روستایی با عنوان «ضیافت بهاری» به صورت زنده از شبکه های قرآن و آفتاب پخش خواهد شد.

 

 حجت الاسلام واحدی گفت: در سال ۱۳۹۹ نیز با همکاری صدا و سیما و اوقاف و امور خیریه جزء خوانی قرآن کریم از ۱۲ بقعه متبرکه استان به صورت زنده از شبکه آفتاب پخش شد.

کد خبر 1257656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha