دستورات ویژه وزیر ارشاد برای تکمیل پروژه‌های فرهنگی گلستان/ تالار مرکزی گرگان تکمیل می‌شود

منتظری گفت: وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی دستور ویژه‌ای را برای اختصاص اعتبار و تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر گلستان صادر کرد.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: برخی از پروژه‌های بزرگ فرهنگی استان، چند سال که بلاتکلیف بود تا اینکه در سفر اول دولت سیزدهم به استان دارای ردیف اعتباری شد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تالار بزرگ مرکزی گرگان از جمله این پروژه‌ها بود که تکمیل آن در سفر دولت مصوب شد و در سفر وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی نیز تکمیل آن مورد تاکید قرار گرفت.

 

وی افزود: تکمیل نگارخانه گرگان نیز نیازمند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار بود که قرار شد نیمی از آن توسط استانداری گلستان و نیمی دیگر توسط وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی تامین شود.

 

منتظری افزود: بنا به دستور استاندار گلستان تا کنون ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به پروژه نگارخانه گرگان اختصاص یافته و لازم است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به وعده‌های خود عمل کند تا این پروژه به بهره‌برداری برسد.

 

وی بیان کرد: تالار فخرالدین اسعد گرگانی به عنوان پیشانی فرهنگ و هنر استان نیازمند تعنیر و مرمت است که در سفر وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی به استان نیز مورد بازدید قرار گرفت.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: کارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی بازدیدهایی را از این پروژه‌ها داشتند و آخرین وضعیت آنها را در گزارش‌های خود لحاظ کردند.

 

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این پروژه‌ها در حوزه فرهنگ و هنر استان مکاتبه‌ای با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد که آقای اسماعیلی دستور ویژه برای پیگیری، تخصیص اعتبار و تکمیل این پروژه‌ها صادر کرد.

 

کد خبر 1257875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha