توسل به ائمه اطهار (ع) و عنایت امام حسین (ع) به من باعث کسب افتخارم بود

حسن زاده با اشاره به سطح بالای مسابقات قرآن کریم قطر گفت: توسل به ائمه اطهار (ع) و عنایت امام حسین (ع)، رمز موفقیت من در این مسابقات بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، محمد حسن حسن زاده قاری یزدی و نفر برتر مسابقات بین المللی قرائت قران کشور قطر  در چهارمین محفل کرسی تلاوت جامعه قرآنیان استان یزد گفت: توسل به اهل بیت (ع) رمز موفقیت من در حوزه قرآن بوده است.

 

وی با اشاره به سطح مسابقات بین المللی قطر گفت: سطح مسابقات بالا بود که حدود ۱۵ نفر از قاریان مصری بودند و حرف برای گفتن داشتند و از اندونزی نیز حضور داشتند.

 

حسن زاده با اشاره به روند برگزاری مسابقات گفت: شب میلاد امام حسین (ع) به آقا امام حسین (ع) گفتم که چندین سال است که برای شما می‌خواندم و گفتن آقاجان به ما عیدی بدهید.

 

وی گفت: در جایگاه که نشستم و قرعه را برداشتم آیه ۱۱۱ سوره توبه به من افتاد که با دیدن این قرعه فهمیدم که امام حسین (ع) عنایت به من کردند.

 

این قاری برتر کشوری و بین المللی ادامه داد: هیچ وقت نباید کوتاه بیاییم و باید بجنگیم تا پیروز شویم.

 

حسن زاده بیان کرد: این لطف خداوند و ائمه اطهار (ع) بود که توانستم موفق شوم.

 

وی افزود: حدود ۲۲ سال در استان یزد میهمان بودم و افتخارم این است که من را به عنوان قاری یزدی میشناسند و حتی از کشورهای دیگر نیز از مردم یزد تعریف می کنند و این افتخاری برای من است.

 

کد خبر 1257959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha