اجرای طرح آرامش بهاری با حضور ۹۶ مبلغ در قم

طرح آرامش بهاری امسال با حضور ۹۶ مبلغ در ۲۷ بقعه متبرکه استان قم برگزار می شود.

محمد صدر-مسئول اجرایی طرح آرامش بهاری- در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان قم گفت: طرح آرامش بهاری با محوریت بقاع شاخص استان قم تدارک دیده شده است و  تا ۱۵ فروردین ۲۷ بقعه استان قم میزبان خیمه‌های معرفت آرامش بهاری خواهند بود.

 

وی با اشاره خیمه‌های معرفت برپا شده در این اماکن مقدسه، در سه سطح مختلف کیفی و کمی دسته‌بندی می‌شوند افزود: در سه مکان خیمه سطح یک برپا می‌شود که شامل مزار مقدس شیخان و حرم‌های مطهر امامزادگان جعفر (ع) روستای زواریان و عبدالله (ع) و روستای قلعه چم است.

 

صدر تصریح کرد: در آستان مقدس امامزادگان علی بن جعفر (ع)، سید علی (ع)، جمال غریب (ع)، جعفر شهید (ع)، عبدالله ابیض (ع)، جمال‌الدین (ع)، هادی و مهدی (ع) و همچنین مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بخش جعفریه، مسجد خضر نبی (ع)، زینب و هاشم شهرستان کهک، نورعلی روستای کرمجگان و هادی روستای وشنوه خیمه معرفت سطح ۲ برپا می‌شود.

 

وی به برپایی خیمه معرفت سطح سه در ۱۲ بقعه متبرکه اشاره کرد و گفت: این بقاع شامل حرم‌های مطهر و نورانی امامزادگان موسی مبرقع (ع)، احمد بن قاسم (ع)، ابواحمد (ع)، ابراهیم و احمد (ع)، ابراهیم و محمد (ع)، احمد (ع) خاکفرج، طیب و طاهر (ع)، حمزه (ع)، چهارامامزاده، سکینه خاتون (س)، سید معصوم (ع) و جعفر غریب (ع) هستند.

 

صدر با بیان اینکه خیمه‌های معرفت بنا به سطح کیفی دارای غرفه‌های مختلفی هستند گفت:  مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی و خانوادگی، کودک و نوجوان، سخنرانی چند رسانه‌ای، عفاف و حجاب، نمایشگاه‌های ترویج وقف، عرضه محصولات فرهنگی و اجرای برنامه‌های شاد و خانوادگی از جمله این غرفه‌هاست.

 

مسئول اجرایی طرح آرامش بهاری به اقامه نماز جماعت در سه وعده و با محوریت بقاع متبرکه شاخص استان قم اشاره کرد و افزود: در نوروز امسال نماز جماعت صبح در هشت بقعه، ظهر و عصر در 20 بقعه و مغرب و عشاء در 17 بقعه استان برپا می‌شود.

کد خبر 1258543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha