اسیران فلسطینی در نبرد«آزادی یا شهادت» پیروز شدند

کمیته اضطراری عالی جنبش ملی اسیر فلسطین از پیروزی اسیران فلسطینی در نبرد «آزادی یا شهادت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از صفا، کمیته اضطراری عالی جنبش ملی اسیر فلسطین امروز(پنجشنبه سوم فروردین 1402) پیروزی در نبرد«آزادی یا شهادت» اعلام و تاکید کرد: اشغالگران رژیم صهیونیستی مجبور به عقب نشینی از اقدامات خود علیه اسرا شدند.

 

این کمیته در بیانیه ای اعلام کرد: این اسرا صفحه جدیدی از صفحات افتخار و عزت را نوشتند. زیرا دشمن صهیونیستی مجبور به توقف اقدامات خود علیه ما شده است.

 

در این بیانیه آمده است: در ابتدا به لطف خداوند و سپس به لطف اتحاد اسرا و حمایت مردم از آنها، جنبش اسیران توانست پیروزی جدیدی را در صفحات عزت و شکوه و پایداری رقم بزند.

 

این کمیته با تشکر از ملت فلسطین و مقاومت برای حمایت از اسیران فلسطینی، تاکید کرد: اسیران همواره آمادگی کامل و اتحاد مستحکم خود را برای مقابله با سیاست‌های اشغالگران اثبات می کند.

 

جنبش اسیر فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و اعلام کرد: باید بفهمید و به خوبی بدانید که اسیران تنها نیستند و طعمه آسانی برای هر رهگذری در سرزمین ما نیستند.

 

جنبش اسیر فلسطینی اعلام کرد: پس از توافق برای توقف اعتصاب، اقدامات تنبیهی و خودسرانه علیه اسیران در زندان‌های اشغالگر متوقف شده است.

 

جنبش اسیر پس از مذاکره با مدیریت زندان‌های اشغالگر موفق شد تا خواسته‌های خود را محقق کند. به همین دلیل برنامه اعتصاب غذا به شرط بازگردان وضعیت داخل زندان‌ها به قبل از اقدامات «ایتمار بن غفیر» وزیر امنیت رژیم صهیونیستی معلق شد.

 

قرار بود دو هزار اسیر فلسطینی با آغاز ماه مبارک رمضان برای مقابله با اشغالگران صهیونیستی اعتصاب غذا کنند.

کد خبر 1258635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha