مهار تورم و رشد تولید شاخصه فعالیت و مأموریت مسئولان استان البرز است

عبداللهی با اشاره به اهمیت تلاش و سعی مسئولان و مدیران استانی گفت: مهار تورم و رشد تولید شاخصه فعالیت و مأموریت مسئولان استان البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مجتبی عبداللهی طی نشست شورای اداری که دوشنبه ۷ فروردین در سالن شهدای دولت استانداری البرز برپا شد گفت: تحقق شعار سال یکی از اهداف اصلی و رویکردهای شاخص برای مسئولان و مدیران اجرایی استان البرز است.

 

استاندار البرز افزود: توجه به سخنان و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب به واقع چراغ راه و هدف روشن برای تمامی مسئولان است که برای توجه به این مهم تمامی همت و تلاش خود را در نظر می گیرند.

 

به گفته وی، همزمان ماه رمضان و اعیاد نوروز فرصت خوبی را فراهم آورد تا با خودسازی و بهار ایمانی نسبت به وظائف و فرائض دینی و اجتماعی همت مضاعفی داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی دولت برای تحقق تحولات و اثرهای خیر برای مردم توضیح داد: احصاء نقاط قوت و ضعف در روند عملکرد مسئولان یکی از شاخص های تحقق اهداف و راهبردهای شعار سال ۱۴۰۲ است.

 

عبداللهی اظهار کرد: استان البرز در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و برای تحقق این مهم ضروری است از تمامی توان و پتانسیل های ممکن استفاده کرد. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: توجه به معیشت مردم و کاهش نرخ تورم از جمله شاخص های مورد توجهی است که با بهره مندی از جوانب مختلف در پیشبرد جریان رشد نظام جمهوری اسلامی مورد توجه مسئولان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1259131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha