عمل به سیره شهدا وظیفه یکایک ما است

سرهنگ منشوری گفت: عمل به سیره شهدا و گام‌نهادن در مسیر آرمان‌های شهدا وظیفه یکایک ما است که باید به آن جامعه عمل بپوشانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری - معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان - امروز(سه‌شنبه، ۸ فروردین) به همراه سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری - فرمانده سپاه ناحیه آستارا و جمعی از کارکنان این ناحیه با خانواده‌ شهیدان ضرغام نصیری اسبوئی و حمید دارایی از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و با عرض تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، سلام سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان را به خانواده‌های معظم شهدا ابلاغ کرد.

 

وی در این دیدارها،اظهارکرد: همه ما مدیون ایثار و ازخودگذشتگی‌های شهدای والامقام هستیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان تصریح‌کرد: اگر ما امروز به جایگاهی رسیده‌ایم، قطعاً از ایثارگری و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است، و ما باید قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم.

 

منشوری به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد و گفت: عمل به سیره شهدا و گام‌نهادن در مسیر آرمان‌های شهدا وظیفه یکایک ما است که باید به آن جامعه عمل بپوشانیم .

 

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری - فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این دیدارها، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و افزود: انقلاب ما با خون شهدا آبیاری شده و عزت و اقتدار کنونی کشور را مدیون آنان هستیم.

 

وی با بیان‌اینکه سرکشی از خانواده‌های شهدا وظیفه همه مسئولین است، تصریح‌کرد: سرکشی از خانواده‌های شهدا روحیه خدمت‌رسانی را دوچندان می‌کند و ما باید در راه خدمت‌رسانی به ولی نعمتان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در پایان خاطرنشان‌کرد: ما در روزهای آغازین سال جدید را با دیدار با خانواده‌های معظم شهدا آغاز کردیم و امیدواریم این سال برای همه ما پر از خیر و برکت باشد و در مسیر شهدا گام برداریم و ادامه‌دهنده راه آنان باشیم .

کد خبر 1259252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha