برای ارتقای فرهنگ جامعه علم و دانش باید در کنار فرهنگ و هنر باشند

بهرام مسلمی مهنی گفت: فرهنگ هنگامی می تواند در اوج قرار گیرد که علم و دانش در کنار آن باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۹ فروردین ماه) مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت دیدار و گفتگو کرد.

بهرام مسلمی مهنی در این دیدار، گفت: اگر علم و دانش و فرهنگ و هنر در کنار یکدیگر قرار بگیرند قطعا شاهد اتفاقات خوبی در زمینه رشد و توسعه فرهنگی منطقه خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در کنار آموزش و پرورش است، ابراز کرد: همگرایی و هم افزایی خوب بین این ۲ نهاد به توسعه فرهنگ و هنر شهرستان کمک خواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که نگاه ما این است اهداف آموزش و پرورش با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشترک است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در حوزه فرهنگ موفق باشیم باید زیر بنای محکمی داشته باشیم و زیر بنای همه کارها آموزش و پرورش است.

مسلمی مهنی ابراز کرد: هنگامی می توانیم زیر بنایی کار کنیم که فرهنگ و هنر و علم و دانش در کنار یکدیگر قرار گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به این که فعالیت های فرهنگی در مدارس با جدیت دنبال خواهیم کرد، عنوان کرد: فرهنگ هنگامی می تواند در اوج قرار گیرد که علم و دانش در کنار آن باشند.

استفاده از ظرفیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای کاهش آسیب های اجتماعی

سید ایوب حسینی در این دیدار، با اشاره به این که رویکرد اداره آموزش و پرورش با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در یک راستا است، گفت: از ظرفیت های متعدد این اداره کل استفاده خواهیم کرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت اظهار کرد: با توجه به شرایطی که کشور ما دارد دشمن تا جایی که توانسته به نسل نونهال ما آسیب های جدی وارد کرده است.

وی ابراز کرد: متاسفانه بیشترین آسیب ها از طریق فضای مجازی بوده پس می طلبد با همکاری و همراهی یکدیگر برای جلوگیری و رفع آسیب های اجتماعی حرکت کنیم.

حسینی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ باید برای دانش آموزان کار بیشتری انجام داد، تصریح کرد: می توان با استفاده از ظرفیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و آموزش و پرورش برای دانش آموزان برنامه های فرهنگی اثر بخشی را اجرا کرد.

کد خبر 1259378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha