دختران و بانوان بی حجاب تلفات جنگ ترکیبی دشمنان هستند

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه دختران و بانوان بی حجاب تلفات جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران است گفت: حجاب یکی از ضروریات و بایدهای دینی است، یکی از دستورهای مترقی اسلام تلقی می شود و یکی از تکالیف مومنان در هر زمانی است.

حجت الاسلام روح الله مختاری با اشاره به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی و مولفه های ارزشی در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: دختران و بانوان بی حجاب تلفات جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران است.

 

امام جمعه ساوجبلاغ افزود: حجاب یکی از ضروریات و بایدهای دینی است، یکی از دستورهای مترقی اسلام تلقی می شود و یکی از تکالیف مومنان در هر زمانی است.

 

وی با بیان اینکه هجمه های استکباری همواره بسیاری از آسیب ها و مشکلات را برای عموم مردم ایجاد کرده است توضیح داد: آنچه امروز با آن مواجه هستیم یک جنگ تمام عیار ترکیبی از طرف دشمنان جمهوری اسلامی است.

 

حقوق بگیر دولت باید حجاب شرعی و اسلامی را رعایت کند

 

وی اظهار کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در این جنگ ترکیبی تمام عیار بازی را به گونه ای به خیال خود طراحی کرده اند که ۲ سر برد باشد. اگر موفق شدن بی حجابی و برهنگی را با هدف فروپاشی خانواده و قداست مادری از جامعه مورد هجمه قرار دهند بُرد کرده اند. 

 

خطیب نماز جمعه با در نظر گرفتن هدف دوقطبی ساختن جامعه بیان کرد: دختر و بانوی بی حجاب دشمن ما نیستند اینها تلفات جنگ ترکیبی هستند؛ ضروری است در اولین گام نسبت به رعایت حجاب شرعی توسط حقوق بگیران دولت توجه شود.

 

حجت الاسلام مختاری افزود: دشمنان با هزاران ترفند به دنبال جذب دختران و بانوان بی حجاب است، یکی از مطالبات اساسی و اصلی مردم توجه به مقوله حجاب و عفاف است. 

 

امام جمعه ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: اصناف باید متوجه رعایت حجاب و عفاف باشند و تولیدکنندگان پوشاک نیز نسبت تهیه و تأمین پوشاک اسلامی توجه لازم را داشته باشند. 

 

 

 

 

کد خبر 1259849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha