فعالیت ۵۰ مبلغ بومی و غیربومی در بقاع متبرکه لرستان

حجت الاسلام عباس زاده گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۵۰ مبلغ بومی و غیر بومی استان در بقاع متبرکه استان لرستان فعالیت تبلیغی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، امروز(14فروردین)، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه لرستان، اظهارداشت: طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نورو همزمان در بقاع متبرکه برگزار شد.

 

معاون فرهنگی اوقاف لرستان افزود: ۲۰۰ هزار نفر از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی امسال در طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه استان شرکت داشتند.

 

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به اینکه طرح ضیافت الهی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، عنوان داشت: در این راستا 50 مبلغ در بقاع متبرکه استان لرستان فعالیت تبلیغی دارند.

 

وی در ادامه بیان کرد: 30 مبلغ اعزامی از استان قم و 20 مبلغ بومی استان با حضور در 46 بقعه متبرکه استان فعالیت تبلیغی و بصیرت افزایی انجام می دهند.

 

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به برپایی خیمه های معرفت در بقاع متبرکه استان لرستان خاطرنشان کرد: غرفه‌های اقامه نماز، خانواده، کودکان، حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر در قالب خیمه‌های معرفت در این اماکن برپا شد.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم ترتیل خوانی در 10 امام زاده استان ادامه داد: هرشب در 10 امام زاده مراسم افطاری برگزار می شود و طرح تفسیر قرآن از دیگر برنامه هایی است که در 25 بقعه متبرکه در حال برگزاری است.

 

معاون فرهنگی اوقاف لرستان اظهارکرد: در حسینیه ثارالله نیز هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان طرح تفسیر قرآن با حضور مفسر ویژه در حال برگزاری است.

کد خبر 1259899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha