عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و صبر و شکیبایی خانواده آنهاست

سردار کریمی گفت:عزت، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک و مطهر شهدا و نتیجه صبر و شکیبایی خانواده این عزیزان است.

سردار محسن کریمی، ضمن تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه اسلامی همواره زنده و پویا باشد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه شهدا تصویرگر عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند، افزود: این عزیزان با ایثار و از خود گذشتگی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و با نثار خون خود ایران اسلامی را از چنگال مستکبران نجات دادند.

 

وی به اهمیت دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تاکید کرد و گفت: ایام نوروز فرصت مناسبی برای دیدار با این عزیزان است و انگیزه ها را برای خدمت مضاعف می کند.

 

این مقام ارشد استان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را ضروری دانست و بیان کرد: فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و شهادت، فرهنگ نجات بخشی است که باید بیش از پیش در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز به برکت وجود شهدا و ترویج فرهنگ نجات بخش ایثار و شهادت، روح فداکاری، ایثارگری و مجاهدت در جامعه اسلامی نهادینه شده است، ادامه داد: به برکت مجاهدت های شهدا، جانبازان و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری ایران اسلامی امروز در اوج قدرت قرار گرفته و به سرعت قله های پیشرفت را به برکت وجود دانشمندان جوان فتح می کند.

 

سردار کریمی با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی در بسیاری از عرصه ها توانمند و خودکفا است، ادامه داد: این کشور اسلامی در عرصه های بین المللی حرف برای گفتن دارد و به فضل الهی با ادامه مسیر شهدا ایران قوی محقق خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا گام در مسیر عزت و آگاهی نهادند، بیان کرد: ما باید ادامه دهنده راهی باشیم که این دلیر مردان ترسیم کردند و جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

 

این مقام ارشد استان ضمن تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران بیان کرد: شهدا افتخار ایران اسلامی هستند و خانواده های شهدا نیز چشم و چراغ این جامعه هستند و باید بدانیم که دیدار با خانواده معظم شهدا به مردم و مسئولین امید و انگیزه برای ادامه مسیر انقلاب و خدمت به مردم را می دهد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه جامعه ما امروز نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان کرد: این فرهنگ با ارتباط تنگاتنگ با خانواده شهدا در جامعه نهادینه می شود.

کد خبر 1260050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha